ADANA (AA) - Adana'da 'Türkistan'dan Anadolu'ya 22. Uluslararası Çukurova Yörük Türkmen Şöleni' başladı.

Merkez Park'ta gerçekleştirilen şölenin ilk gününde, Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı konser verdi.

Orta Asya Türkleri arasında geleneksel bir spor olarak bilinen at üstünde güreşin yapıldığı şölene katılan vatandaşlar, etkinlik alanında vakit geçirdi.

Antalya'da refüjdeki tel çitlere çarpan otomobilin sürücüsü yaralandı
Antalya'da refüjdeki tel çitlere çarpan otomobilin sürücüsü yaralandı
İçeriği Görüntüle

Şölen, yarın merkez Sarıçam ilçesindeki Yörük Ormanı'nda düzenlenecek etkinliklerle sona erecek.




Kaynak: AA