ANTALYA (AA) - Antalya'da, Gençlik Haftası kapsamında Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu, spor etkinlikleri yapıldı.

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında kutlanan Gençlik Haftası dolayısıyla Cumhuriyet Alanı'nda tören düzenlendi.

Antalya Gençlik ve Spor İl Müdürü Yavuz Gürhan tarafından Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasıyla başlayan törende saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu.

Aile fotoğrafı çekiminin ardından çocuklar ve gençler, spor etkinliklerinde eğlendi.

Adana'da kardeşler arasında çıkan kavgada 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı
Adana'da kardeşler arasında çıkan kavgada 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı
İçeriği Görüntüle

Etkinlikler, hafta boyunca devam edecek.

Kaynak: AA