HATAY (AA) - Hatay'ın Samandağ ilçesinde 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında 'Gençlik Yürüyüşü' gerçekleştirildi.

Kırıkhan'da ekolojik farkındalık gezisi düzenlendi
Kırıkhan'da ekolojik farkındalık gezisi düzenlendi
İçeriği Görüntüle

Cumhuriyet Meydanı'nda bir araya gelen öğrenciler ve vatandaşlar, bando takımı eşliğinde Cumhuriyet Parkı'na kadar yürüdü.

Etkinliğe Samandağ Belediye Başkan Yardımcısı Umut Zubari ve Samandağ Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oğuzhan Sudan da katıldı.

Kaynak: AA