ADANA (AA) - Adana'da, Peygamber Sevdalıları Vakfı tarafından 'Mevlid-i Nebi' etkinliği yapıldı.

Merkez Seyhan ilçesindeki Merkez Park'ta düzenlenen etkinlik, Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başladı.

İlahilerin seslendirildiği programda salavatlar ve tekbirler getirildi, mevlit okundu.

Asfalt Mesaisini Gece Gündüz Kesintisiz Sürdürüyor
Asfalt Mesaisini Gece Gündüz Kesintisiz Sürdürüyor
İçeriği Görüntüle

Programa İl Müftüsü Mehmet Taşcı, bazı siyasi partiler ile sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.

Kaynak: AA