ANTALYA (AA) - Antalya'nın Kaş ilçesinde mahalle sakinleri meydanda buluşarak bayramı kutluyor.

Sütleğen ve Gömbe mahallerinde vatandaşlar yıllardır meydanda buluşuyor.

Mahalle sakinleri yanlarında getirdikleri şekerleri sıraya giren çocuklara dağıtıyor.

Sütleğen Mahallesi sakinlerinden Ceyhun Kazıkçı, gazetecilere, her bayram geleneğin mahallede büyük bir heyecanla beklendiğini söyledi.

Erzurum'da mantar toplarken mahsur kalan çift, ekiplerince kurtarıldı
Erzurum'da mantar toplarken mahsur kalan çift, ekiplerince kurtarıldı
İçeriği Görüntüle

Yüzlerce kişinin meydanda buluştuğunu belirten Kazıkçı, 'Mahalle sakinleri namazlarını kılıp camiden çıkıyor. Meydanda toplanan çocuklarda şekerlerini almak için sıraya giriyor. Her yıl sürdürdüğümüz şeker toplama geleneğimizi devam ettiriyoruz. Bu durum bizim için de büyük bir mutluluk ve sevinç kaynağı oluyor.' dedi.

Kaynak: AA